ציפיה

עברו חלפו עשרים שנה,למותו של החבר ברלס , ראיתי לנכון לפרסם סיפור על אירע שהיה לנו ברפת, ביום גשום.לא הייתי צריך ללכת רחוק מכשיר הפלא המחשב זוכר הכל,מצאתי את הכתוב ובלי הרבה שינויים  העברתי את הכתוב על גבי האינטרנט החידוש של המאה ועשרים,למזכירות וביקשתי את המזכיר לפרסם הסיפור מזכיר מעט מאד את דמותו של ברלס. דף המידע המופץ לכל החברים והתושבים .למרות שרבים כבר לא מכירים מיהו ברלס.חשבתי אים אוספים את דפי המידע שיהיה בארכיון.ואכן כן באופן מכובד ביותר,יצאו דפי המידע.והופצו לכל החברים.עלי להודות שקראתי את הכתוב בדף המידע הייתה לי התרגשות,

לרגע קט חשבתי מי יגיב על הכתוב.והנה. נמצא צדיק אחד. הוא שלמה גץ.שידע לפנות אלי ולהחליף כמה מחמאות על היוזמה לפרסום ,ועל התרגשותו על הכתוב . ובלי להמעיט בכתוב יהללך זר ולא פיך,כעבור כמה ימים ניגש אל עוד חברובהתרגשות דיברנו על סיפור היפה לזכרו של ברלס. הושלמה הצפייה לתגובה

ונסים בזמר על שפת הנחל עומדת אני ומחכה ומצפה למי למי,מי החבר  הנוסף שהכתוב דיבר אל ליבו.

אודות מוטקה ברק Motkeh Barak

חבר קיבוץ גדות. נשוי למאירה. אבא לחן,רונית,נורית,גילי. סבא ליהל, טל,רותם, לי, אלה, קרינה, ענבר, אורי, אביב. מוטקה הלך לעולמו בט"ו באב תשע"ח. יהי זיכרו בליבנו לעד
פוסט זה פורסם בקטגוריה סיפורים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על ציפיה

  1. אבא, מאוד מרגש. עכשיו צריך למצוא ולהכניס תמונה של ברלב לסיפור.
    אולי אפשר לבקש מאחד הילדים שיעביר דרך האיימל ואני אכניס את התמונה לסיפור.

  2. חן ברק הגיב:

    יפה שיש עוד זכרונות – ברלס (מנחם) ברעם היה ממובילי הספורט בגליל וידע לקדם ולפרוץ דרכים חדשות בדרכו הצנועה והחכמה.
    יהי זכרו ברוך!

כתיבת תגובה