חוויה בלתי נשכחת. 

הסכם שלום נחתם עם מצרים  בשנת 1978 17 ספטמבר. עד שכל הענינים זזו עבר עוד קצת זמן , ובשנת 1982 הושלם פינוי סיני. מכוחות צ״הל. והנה הזדמנות בלתי חוזרת, ראינו פרסום של חברה  המתמחה בארגון טיולים, שלושה שבועות במצרים. מחליטים  שמתאים לנו ונרשמים! בתאריך המתאים  אחרי מפגש הכרות עם היוצאים לטיול, אורזים תרמיל ואנו בדרך למצרים, ארץ אויב ואנחנו לשם. העליה לאוטובוס באופן מסודר, אנו בין האחרונים אין מה לדאוג יש מקום לכולם. את התרמילים הכנסנו לבגז׳ לפני עליתנו ובידנו תרמיל קטן. התישבנו במקום טוב באמצע, ומתכוננים לנסיעה די ארוכה עד מעבר אל עריש. אני מפנה מבט ימינה וכאן מחכה לי הפתעה בלתי רגילה שתלווה אותי ימים רבים. הבן -אדם היושב ליד אישה יפיפיה מראה פניו בלשון המעטה נראים מאד לא רגיל, בתאונת שרפה נכווה כולו, ועדיין הוא בשיקום, ניצל ממש בנס. מזכיר את הכוויות של אחותי טליה ז״ל.  אצל אחותי טליה לא ניכר כל סימן מהכוויות. ברגע הראשון הייתי ממש בהלם, אולם הפלא בפלא נוצר בייננו קשר מיוחד בנינו והיינו חברים טובים. מראה פניו בכלל לא  הפריע לי. נסיעה ארוכה נמשכת זמן רב יש זמן להחליף דעות וציפיות. במשך כל הביקור במצרים היינו יחד. גם בשעות שקיבלנו זמן לטיול עצמאי ללא ליווי מצאנו את עצמנו מבלים יחד. את ארוע הכוויות והשרפה לא מיצינו. בהזדמנות נמצא מקום וזמן מתאים לכתוב  על הארוע המצער, וכמו שנאמר לא תוכו כברו. בהסבר פשוט האריזה אינה מגלה את מה שיש בתוכה.

אודות מוטקה ברק Motkeh Barak

חבר קיבוץ גדות. נשוי למאירה. אבא לחן,רונית,נורית,גילי. סבא ליהל, טל,רותם, לי, אלה, קרינה, ענבר, אורי, אביב. מוטקה הלך לעולמו בט"ו באב תשע"ח. יהי זיכרו בליבנו לעד
פוסט זה פורסם בקטגוריה סיפורים, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על חוויה בלתי נשכחת. 

  1. Ronit Levinson הגיב:

    הי אבא,
    חשבתי שזה יתחבר לקליפות של התפוזים.
    בכל מקרה נגמר לי מהר מידי. מה שנתן לי רעיון – אולי תכתוב סיפור עם פרקים?
    בהצלחה
    ולהשתמע
    אוהבת
    רונית

    Ronit Levinson

    >

כתיבת תגובה